سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

55 کیلومتر بزرگراه در کردستان افتتاح می شود

تا پایان سال/
55 کیلومتر بزرگراه در کردستان افتتاح می شود
سنندج - خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه از افتتاح و بهره بردای از 55 کیلومتر بزرگراه تا پایان سال جاری در استان کردستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد صادقی روز چهارشنبه در جریان دیدار با استاندار کردستان اظهار داشت: شرکت ساخت و توسعه راه های کشور هم اکنون بالغ بر 233 کیلومتر بزرگراه در استان کردستان را در دست ساخت دارد که تلاش می شود تا پایان سال 55 کیلومتر به مرحله بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: در مجموع پروژه های شرکت ساخت و توسعه و وزارت راه و ترابری هم اکنون بیش از 600 کیلومتر بزرگراه در استان کردستان در مرحله ساخت قرار گرفته است که با توجه به تزریق اعتبارات جهشی به ویژه در جریان سفر سوم هیئت دولت به استان کردستان روند اجرا و بهره برداری از پروژه های مختلف در این حوزه افزایش خواهد یافت.

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه راه های کشور بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های اصلی در راستای توسعه زیرساخت های حمل و نقل در استان کردستان توجه به تسریع در ساخت و بهره برداری از راه آهن تهران - همدان - سنندج است که اعتبارات این پروژه نیز در سال جاری افزایش مناسبی داشته است.

صادقی چشم انداز اصلی برای توسعه راه های استان کردستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت توجه جدی به بهره برداری پروژه های راه و ترابری استان کردستان دارد و به همین دلیل همواره میزان اعتبارات این بخش نیز با نگاه خاصی اختصاص و هزینه می شود.

وی در پایان افزود: با بهره برداری از پروژه های مختلف در دست ساخت استان کردستان از طریق چهار استان کرمانشاه، زنجان، همدان و آذربایجان غربی به شبکه بزرگراهی کشور متصل می شود که این مهم با توجه به مرزی بودن کردستان نتایج و آثار خوبی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

در این دیدار که با حضور نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استاندار کردستان برگزار شد، راهکارهای مختلف برای تسریع در ساخت و بهره برداری از پروژه های راه و ترابری استان مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد