سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

نمایندگان مجلس از مشکلات حوزه انتخابیه‌شان می‌گویند

نمایندگان مجلس از مشکلات حوزه انتخابیه‌شان می‌گویندwww.mykurdestan.com

شعبانی: برخی مراکز دولتی در جذب سرمایه‌گذار در سنندج کارشکنی می‌کنند

متاسفانه رسیدن و تکیه بر صندلی سبز مجلس آرزویی است که برخی از افراد را وادار می‌کند تا به دروغ و کارشکنی و تخریب متوسل شوند و نگذارند که مردم زندگی راحتی داشته باشند، در حالی که مهمترین هدف ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید این باشد که بتوانیم اصل ۴۴ قانون اساسی را در این استان اجرایی کرده و اشتغال ایجاد کنیم.

قانون- بیکاری در شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران استان کردستان مانند دیگر نقاط کشور باعث شده است تا مردم این شهرستان‌ها نتوانند زندگی راحتی را تجربه کنند و از این بابت در رنج و غذاب هستند.

امین شعبانی، نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار قانون با اعلام این مطلب، از عملکرد ضعیف دولت برای ایجاد اشتغال در حوزه‌ انتخابیه خود انتقاد کرد و گفت: بارزترین مشکل مردم در شهرهای سنندج، دیواندره و کامیاران، بیکاری است و دلیل آن نیز نبود صنایع بزرگ و زیرساخت‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از سفر مقام معظم رهبری به این استان بسیاری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حاضر به سرمایه‌گذاری در این استان شدند اما متاسفانه تنگ نظری بانک‌ها و کارشکنی برخی از مراکز دولتی امکان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اجرای قانون اصل 44 را در این منطقه نمی‌دهد و این دو عامل نگذاشته‌اند که منطقه پیشرفتی داشته باشد.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران به تخریب‌های صورت گرفته در ایام انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه رسیدن و تکیه بر صندلی سبز مجلس آرزویی است که برخی از افراد را وادار می‌کند تا به دروغ و کارشکنی و تخریب متوسل شوند و نگذارند که مردم زندگی راحتی داشته باشند، در حالی که مهمترین هدف ما به عنوان خدمتگزاران مردم باید این باشد که بتوانیم اصل 44 قانون اساسی را در این استان اجرایی کرده و اشتغال ایجاد کنیم.

شعبانی در بخش دیگری از سخنانش به عدم پرداخت یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت به تعهدات خود در این زمینه عمل نمی‌کند و یارانه کشاورزان را پرداخت نکرده است در نتیجه نمی‌توان انتظار داشت که کشاورزی رونق داشته باشد و کشور به خودکفایی برسد. این وضعیت باعث می‌شود تا مردم به شهرهای بزرگتر نقل مکان کنند و در آنجا شغل‌های کاذب در انتظارشان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید راه‌اندازی صنایع تولیدی در استان جدی گرفته شود و مسئولان بیش از پیش به فکر مردم رنج‌دیده و زحمت‌کش این مرزوبوم باشند، اما متاسفانه دعواهای سیاسی باعث شده است که مشکلات مردم در درجه چندم اهمیت قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد