سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

اعزام هیئت ویژه وزارت بهداشت به کردستان

امین شعبانی: www.mykurdestan.com
اعزام هیئت ویژه وزارت بهداشت به کردستان/ مرگ و میر مادران بررسی می شود سنندج - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران از اعزام هیئت ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کردستان خبر داد.
امین شعبانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر بیان کرد: به دنبال طرح سئوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص وضعیت مرگ و میر مادران باردار در استان کردستان و نحوه ارائه خدمت به مردم در مراکر بهداشتی و درمانی، وی هیئتی را برای بررسی این موضوع به کردستان اعزام می کند.

وی ادامه داد: شامگاه دوشنبه جلسه ای یک ساعته با حضور اینجانب و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد و طی آن مقرر شد که هیئتی به نمایندگی از سوی وزیر مسائل مربوط به مرگ و میر مادران باردار در استان کردستان به ویژه در دو شهر سنندج و دیواندره را بررسی کند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان دور سوم سفر هیئت دولت به استان کردستان و در روزی که وزیر بهداشت در شهرستان دیواندره بود، یک مادر باردار 35 ساله دیواندره ای جان خود را از دست داد که به دنبال این حادثه چندین مورد دیگر از مرگ و میر مادران باردار در سایر شهرستان های استان کردستان روی داده است که به همن دلیل من چندین بار سئوالاتی را از وزیر بهداشت در خصوص روشن شدن دلیل این مرگ و میرها مطرح کردم.

شعبانی یادآور شد: بعد از اینکه وزیر بهداشت مهلت 15 روزه را برای بررسی این وضعیت درخواست کرد در جلسه شب گذشته مقرر شد که هیئتی به نمایندگی از سوی وی که شامل معاون درمانی وزیر، مشاور وزیر در امور درمان، پزشک متخصص زنان و زایمان به عنوان هیئتی به کردستان اعزام و دلایل این مرگ و میر روشن شود.

وی افزود: هیئت اعزامی به استان کردستان در خصوص نحوه رفتار پرسنل شاغل در حوزه بهداشت و درمان به ویژه در اورژانس بیمارستان های این استان بررسی می کنند.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در حالی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در استان کردستان صورت گرفته است که متاسفانه خلاء های مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان باعث شده است تا هر چند وقت یک بار اتفاقی ناگوار در این حوزه روی دهد که انتظار می رود با اقدام قاطع و سریع و.زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بروز حوادث این چنین به جد جلوگیری شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد