سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

طرح قسط بندی حق انشعاب زیرساختها در مسکن مهر

شعبانی به مهر اعلام کرد:
طرح قسط بندی حق انشعاب زیرساختها در مسکن مهر
عضو کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرحی برای قسط بندی حق انشعاب آب، برق و گاز متقضیان مسکن مهر خبر داد و گفت: هزینه های حق انشعاب بالاست و متقاضیان کم درآمد مسکن مهر توان پرداخت آن را ندارند.
امین شعبانی در گفتگو با مهر با انتقاد از رویه تامین زیرساختهای مسکن مهر گفت: متقاضیان مسکن مهر باید پول زیادی را برای حق انشعاب آب، برق و گاز بپردازند که در توان متقاضیان مسکن مهر نیست.

وی با بیان اینکه تعامل این دستگاه ها با مسکن مهر مناسب نیست، تصریح کرد: به دنبال طرحی هستیم تا حق انشعاب آب، برق و گاز هم به صورت اقساط از متقاضیان مسکن مهر دریافت شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه متقاضیان مسکن مهر در شهرستا ها توانایی مالی کمی دارند، اظهار داشت: همچنین در این طرح این موضوع هم بررسی می شود که این اقساط در قالب تسهیلات مسکن مهر، وامی هم برای پرداخت حق انشعابها دریافت کنند.

وی افزود: 3 میلیون تومان بابت آب، 2 میلیون تومان بابت برق و مقداری هم متقاضیان برای گاز باید بپردازند درصورتی که مسکن مهر برای اقشار کم در آمد جامعه است و این افراد توانایی پرداخت این هزینه ها را ندارند.

به گزارش مهر درطرح مسکن مهر دولت هزینه تامین زیرساختها را می پردازد اما هزینه حق انشعاب باید از سوی متقاضیان مسکن مهر پرداخت شود که همین امر در برخی از شهرستانها و شهرهای کوچک موجب نگرانی متقاضیان مسکن مهر شده است.

البته پرداخت حق انشعاب برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی رایگان شد اما اغلب متقاضیان مسکن مهر در دیگر بخشهای جامعه هم توان پرداخت این هزینه ها را ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد