سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

بخش حسین اباد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هیئت وزیران با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و به منظور تقسیم بهینه منابع و امکانات در نقاط مختلف جغرافیایی کشور با برخی اصلاحات و ایجاد سه شهر جدید در نقشه تقسیمات استان های اصفهان، گلستان، کرمانشاه و کردستان موافقت کرد.
 
به گزارش فارس، با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده(13) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب 1362، روستای طرق از توابع دهستان طرق رود بخش مرکزی شهرستان نطنز پس از تجمیع با روستاهای باغستان پایین، یحیی آباد، کشه، باغستان بالا و آبکشه از توابع همان بخش در استان اصفهان به شهر تبدیل و به عنوان شهر طرق رود شناخته می شود.
 
همچنین بر اساس مصوبه هیئت وزیران، روستای تاتارعلیا از توابع دهستان دلند بخش مرکزی شهرستان زامیان در استان گلستان به شهر تبدیل و به عنوان شهر تاتارعلیا شناخته می شود.
 
بر این اساس، روستای ریجاب با روستاهای بان مزاران، دارابی، باباجانی عبدالمحمد، باباجانی شاهمراد و شالان از توابع دهستان بان زرده بخش مرکزی شهرستان دالاهو در استان کرمامشاه تجمیع و به عنوان شهر ریجاب شناخته می شود.
 
همچنین دهستان حسین اباد شمالی از بخش سارال شهرستان دیواندره منتزع و به بخش مرکزی شهرستان سنندج الحاق می شود.
 
بخش حسین آباد به مرکزیت روستای حسین آباد جنوبی از ترکیب دهستان های حسین آباد شمالی و حسین اباد جنوبی در تابعیت شهرستان سنندج استان کردستان ایجاد می شود.
 

 

توضیح مدیر سایت:بخشهای مربوط به استان کردستان بنابه در خواست مردم نجیب و پیگیری امین شعبانی خادم مردم کردستان که مدارک ان موجود است و نیز موافقت هیئت وزیران صورت گرفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد