سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

جاده‌های کردستان به دنیای دیگر می‌رسند

www.mykurdestan.comانتقاد شعبانی از ناامنی جاده‌های کردستان و تلفات جانی ناشی از آن جاده‌های کردستان به دنیای دیگر می‌رسندعضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر لزوم به‌سازی جاده‌های ساخته شده در زمان جنگ گفت: در کردستان هر ساله تعداد زیادی از شهروندان به علت ناامنی جاده‌ها جان خود را از دست می‌دهند. "امین شعبانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت افزود: هر ساله به علت ناامن بودن و نامناسب بودن جاده‌های مواصلاتی در استان کردستان افراد بسیاری جان خود را از دست می دهند.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از جاده‌های مناطق غرب کشور و به وی‍ژه استان کردستان در زمان جنگ و به منظور دسترسی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل احداث شده‌اند کیفیت مطلوب را برای استفاده در زمان کنونی ندارند و متاسفانه تلاش چندانی برای به‌سازی و ایمن‌سازی آنها در برخی از مناطق استان انجام نشده است.

وی با تأکید بر شرایط حساس منطقه با توجه به مرزی بودن این استان اظهار کرد: رواج قاچاق کالا از مرزهای کردستان و استفاده از جاده‌های زمان جنگ به این منظور امکان مدیریت دقیق و کارآمد بر به‌سازی این جاده‌ها را کاهش داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: به‌سازی جاده‌های استان کردستان افزون بر توسعه زمینه‌های گردشگری در این استان، فرصت‌های شغلی مناسبی را نیز ایجاد می‌کند که در صورت تقویت بنیه‌های اقتصادی استان می‌توان امیدوار بود که ریشه‌های برانگیزنده برای قاچاق کالا در کوتاه مدت از بین برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد