سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

نماینده مردم سنندج در گفتگو با آریا:مردم دیگر نگاه حزبی ندارند

 نماینده مردم سنندج در گفتگو با آریا:مردم دیگر نگاه حزبی ندارند www.mykurdestan.com

خبرگزاری آریا- پس از بحث یارانه ها مردم دیگر به احزاب و گروه های سیاسی چون اصلاح طلب و اصولگرا اعتقادی ندارند.
امین شعبانی، نماینده مردم سنندج در گفتگو با خبرنگارآریا گفت:من معتقدم بحث احزابی چون اصلاح طلب و اصولگرا یا تشکل های مثل جبهه پایداری در میان مردم ریشه چندانی ندارند و مردم دیگر اعتقادی به احزاب و گروه های سیاسی ندارند.
این نماینده مجلس با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کردستان افزود: مثلا در شهرها و استان های مثل کردستان میان اصلاح طلبان و اصولگرایان تنش وجود داشت اما پس از سفر مقام معظم رهبری به این استان در حالی که دیدگاههای امنیتی سیاسی و گزینشی نسبت به استان حاکم بود به یک دیدگاه فرهنگی تبدیل شد.
وی تصریح کرد:با توجه به آنکه استان کردستان که یک استان مرزی است نگاه حزبی وجود ندارد در واقع در این استان بحث اصلاح طلب و اصولگرا جبهه پایداری ریشه ندارد و مردم به احزاب اعتقادی ندارند.
 شعبانی  تاکید کرد: اگر چنانچه میان اصولگرایان و اصلاح طلبان تعامل به وجود آید و این دو حزب در کنار یکدیگر با تعامل فعالیت کنند قطعا این جریانات سیاسی که امروز به وجود آمده اند مثل جریان انحرافی به مرور زمان از بین می روند.
 نماینده مردم سنندج  با اشاره به بحث بیکاری و تورم خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که به دلیل یارانه ها در کشور به وجود آمده یعنی از لحاظ بیکاری ،تورم و گرانی مردم دیگر چیزی به عنوان اصلاح طلب یا اصولگرا را قبول ندارند لذا نگاه مردم به سمت و سوی دیگری است بنابراین همانطور که اشاره کردم اگر تعامل بین دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا ایجاد شود مسئولین در جهت خدمت رسانی به مردم بهتر می توانند اقدام کنند.
این نماینده مجلس اضافه کرد:باید این واقعیت را پذیرفت که مردم دیگرنگاه حزبی ندارند بلکه نگاه آنها بیشتر به سمت ، رفع بیکاری ومحرومیت ها ست .
شعبانی با تاکید بر این مطلب که در کشور معدود افرادی هستند که تنها به دنبال کسب قدرت هستند گفت: متاسفانه برخی تنها در فکر کسب قدرت هستند نه به فکر خدمت به مردم در حالی که همه مسئولین باید خدمت به مردم را در اولولیت کار خود قرار دهند.
نماینده مردم سنندج تصریح کرد:ما در ابتدا باید زیر ساختارها را به وجود آوریم و درتوسعه اشتغالزای همه جوانب مثبت ومنفی را در کنار یکدیگر مورد توجه قرار دهیم و برطرف کردن نکات منفی را به عنوان اولویت کار مجلس و دولت  مورد توجه قرار دهیم تا نقاط ضعفی را که وجود دارد را از بین ببیریم .
وی تاکید کرد: در واقع با فراهم سازی فرصت ها ضعفها به نقاط قوت تبدیل می شوند بنایراین با توجه به نگاه فرا جناحی مردم  پس از هدفمند سازی یارانه ها اقدام در جهت رفع و تعدیل گرانی آب و برق و گاز موجبات رضایت مردم را فراهم می سازد که در نتیجه افزایش رضایتمندی مردم زمینه مشارکت  حداکثری در انتخابات فراهم می شود زیرا پس از انتخابات 89 مردم دغدغه رفع مشکلاتشان را دارند بنابراین دوستی میان اصلاح طلبان و اصولگرایان موجب دلگرمی و مشارکت آنها می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد