سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

دولت ۱۶۰۰ میلیارد تومان بودجه حوادث غیرمترقبه را کجا هزینه کرد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس: www.mykurdestan.com
امین شعبانی، نحوه هزینه ۱۶۰۰ میلیارد تومان بودجه حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی را نامشخص خواند و گفت: دولت باید چگونگی هزینه ۱۶۰۰ میلیارد تومان بودجه حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی در بودجه سال ۸۹ را مشخص کند.

"امین شعبانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) گفت: هر ساله در بودجه سالانه کشور منابع مالی مشخصی برای حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی در کشور تعیین می‌شود.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال ۱۳۸۹ در حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی در کشور در نظر گرفته شده بود که این اعتبار در اختیار دولت قرار داشت.

شبانی با بیان این‌که دولت هیچ گزارشی از نحوه هزینه بودجه حوادث غیرمترقبه منتشر نکرده است، گفت: نحوه هزینه ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بلایا و حوادث در کشور در بودجه سال ۸۹ و بودجه‌ سال‌های گذشته نامشخص و مبهم است.

وی تصریح کرد: این‌که در سال گذشته در کشور چه حادثه و بلایای طبیعی اتفاق افتاده است و دولت ۱۶۰۰ میلیارد تومان را چگونه و در کدام یک از این بلایای طبیعی مصرف کرده است؛ پرسش مهمی است، که دولت باید به آن پاسخ دهد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر این که حوادث و بلایای طبیعی هر ساله در کشور اتفاق نمی‌افتد، گفت: بهتر است؛ بخشی از این اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد تومانی را برای ساخت و تکمیل شبکه‌های آب‌رسانی به روستاها هزینه کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد