سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

سایت اطلاع رسانی خادم مردم نجیب کردستان امین شعبانی

گوشه ای از خدمات امین شعبانی خادم مردم شریف سنندج و دیواندره و کامیاران

روند احداث کنارگذر شهرهای کردستان رضایت بخش نیست

شعبانی: روند احداث کنارگذر شهرهای کردستان رضایت بخش نیست سنندج - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستانهای سنندج، کامیاران و دیواندره از روند کند احداث کنارگذر در شهرهای مختلف استان کردستان انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، امین شعبانی چهارشنبه در جریان دیدار معاون وزیر راه و ترابری با استاندار کردستان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر هیچکدام از شهرهای کردستان کنارگذر ندارند و پروژه های در دست اجرا نیز با کندی قابل توجهی دنبال می شوند.

وی گفت: با توجه به افزایش تردد وسائل نقلیه سنگین به ویژه باری در جاده های استان کردستان و عدم وجود کنار گذر در شهرهای مختلف استان شمار تصادفات رانندگی در محدوده های درون شهری افزایش پیدا کرده است که این روند نگران کننده و باید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کنارگذر سنندج که از چهار سال قبل آغاز شده تاکنون تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد این در حالی است که به دلیل تردد وسائل نقلیه سنگین باری و مسافربری نه تنها ترافیک در داخل شهر افزایش یافته بلکه تصادفهای دلخراشی نیز در این محدوده روی می دهد و البته داستان در سایر شهرهای استان نیز همانند سنندج است.

شعبانی خواستار افزایش اعتبارات بخش راه و ترابری استان به ویژه در پروژه های ملی شد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی میزان هزینه تمام شده برای اجرای پروژه های راه و ترابری در کردستان بیش از سایر نقاط کشور است که باید با اختصاص اعتبارات جهشی این کمبودها را جبران کرد.

در این دیدار که با حضور استاندار کردستان و معاون عمرانی وی و جمعی از مدیران و مسئولان اداره کل راه و ترابری استان برگزار شد، راهکارهای مختلف برای تسریع در ساخت و بهره برداری از پروژه های راه و ترابری استان مورد بررسی قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد